©«-.¸¸.-»© ¶Cafe 4 All¶© «-.¸¸.-»©
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مكان واحد لكل ما تحتاجه

أحدث الصورالرئيسيةالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» الى يوصل لرقم 5 يكون برنس او برنسيسه المنتدى
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالسبت ديسمبر 06, 2008 2:48 am من طرف mido ash

» المسابقة الكبرى
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالسبت نوفمبر 29, 2008 7:04 pm من طرف V . I . P

» اخيرا ... اقدم لكم ـ لغز النملة
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالإثنين نوفمبر 24, 2008 10:38 pm من طرف TiTo

» احدث الالبومات 2008-doll domination - pussy cat
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 11:31 am من طرف الحـــ الخـــ

» Akon fit Shaggy (what's Love )..2008
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 11:30 am من طرف الحـــ الخـــ

» جـــديـــد ... وائل جسار ـ بتوعدنى ليه
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 11:25 am من طرف الحـــ الخـــ

» النجم سامو زين ... ليك لوحدك
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 11:24 am من طرف الحـــ الخـــ

» برباتوف ينضم رسميا للشياطين الحمر
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 11:18 am من طرف الحـــ الخـــ

» حسين الجاسمى ... اغنية جميله لمصر
الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 11:18 am من طرف الحـــ الخـــ

احصائيات المنتدى
الزائرين
Website counter

الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Hany
عضو جديد
عضو جديد
Hany

ذكر

الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Empty
مُساهمةموضوع: الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر   الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأربعاء أكتوبر 29, 2008 11:56 am

لو تخيلنا ان كل محافظة من المحافظات لها رد خاص بلغة هذه المحافظة فمن الممكن ان يكون الرد كما يلي

اسكندرية

ايووه يا جدعان ياعم بنقولولك الرقم اللي طلبته سيادتك مش موجود في الخدمة يا ريس من فضلك يا زوق اتصل بعدين او نغيرولك الخدمة خالص ونريحوك ونرتاح

القاهرة

الرقم اللي انت طالبه ده يا عم الأمور صاحبه يا اما قافل الموبايل بتاعه يا اما مش عايز يرد عليك دلوقت وبينفضلك ابقى اتصل في وقت يكون هو فاضي فيه يا نجم وما توجعلناش دماغنا احنا كمان مش ناقصينك

بور سعيد

الرقم اللي حضرتك طالبه مش موجود في الخدمة ولو عايز نشترهولك يا باشا اتصل بمركز خدمة العملاء فورا راح نجبهولك لحد بيتك ..كان معاك ابو العربي من شركة ام نبيل

الصعيد

واه يا بوي ياعم انا تعبت معاك جوي جوي وانا بدورلك على الرقم اللي انت طالبه ده ، عم بنجولك ان الرقم اللي انته طالبه ده مش حدانا عاد يعني مش مودود عندنا دلوكيت ، ولو عايزه ضروري جوي يبقى خلايص اتصل بمركز العملاء وهما يجولولك لو كان في حد واخد الرقم ده ولا لع ، وسلملي على الدماعة كلهم يا ريس

اسوان - السودان

يا افندينا الرقم اللي انت طالبه دوه مش موجود في الخدمة اللي بنقدمهالك وبعدين انا اتخنقت منك يا زول ومن كتر اتصالاتك الغلط ابقى ريحنا واقفل موبايلك انت كمان يا اما خليك معاي واسمع :: ((ايوة شمندورة من جنا بارى انجس كريو من جنا سجرى مالا وانا مونت انجلاة ))

https://cafe4all.own0.com/profile.forum?mode=editprofile
semsem_love
عضو فعال
عضو فعال
semsem_love

ذكر

زائر
جديد: 2

مُساهمةموضوع: رد: الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر   الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأربعاء أكتوبر 29, 2008 11:00 pm

ههههههههههههههه
فكرة جيدة وموضوع متميز
الحـــ الخـــ
عضو نشيط
عضو نشيط
الحـــ الخـــ

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر   الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 9:48 am

waaaawoo ro3a
begad taslam eidak ya hany basha 3laa el gmaaaal da kolo

الرد الألي لشبكة المحمول في كل محافظات مصر
صفحة 1 من اصل 1